jueves, 26 de noviembre de 2009

IMPORTANCIA DEL USO DEL "CCO" A LA HORA DE ENVIAR UN E-MAIL

Muchos de nosotr@s solemos enviar correos de forma continua, ya sea a amigos, compañeros de trabajo o clientes. Al hacerlo, es posible que involuntariamente le estemos dando a algún spammer mas direcciones a las cuales puede enviar correo basura, o bien vender listas cada vez más grandes de correo.

¿Y esto por qué?
Cuando se envía un correo a varias personas, poniendo sus direcciones en el campo “Para” o “CC (Copia de Carbón)”, estas aparecerán a vista de todo el que abra ese correo, lo cual incluye algún posible spammer o revendedor de direcciones.

¿Como puedo evitar esto?
De hecho es muy fácil evitarlo, ya que se nos provee de un campo llamado CCO (Copia de Carbón Oculta), el cual nos permite que las direcciones que escribamos en ese lugar, aparezcan ocultas a quien recibe ese correo. Es muy importante usar este campo al enviar un correo, ya que al hacerlo estamos respetando la privacidad de los demás al no mostrar sus direcciones a quienes ellos no lo desean.
Aquí va un video sobre fraudes...

63 comentarios:

  1. interesantea iruditu zait,gauza gehiago jakiteko balio du.

    ResponderEliminar
  2. aitor eta urko12 enero, 2010

    oso interesgarria iruditu zaigu gero problemak ez izateko.

    ResponderEliminar
  3. Andrea Llarena12 enero, 2010

    Ni adoz nago gauza hauek arriskutsuak direlako .

    ResponderEliminar
  4. interesantea izan da

    ResponderEliminar
  5. argiñe eta mikel12 enero, 2010

    Gustatu zaigu ,zeren eta azaldu digu sarearen arazoak...
    Baina orokorrean ondo.

    ResponderEliminar
  6. Interesantea iruditu zait, eta baliogarria e-mail bat bidaltzean.
    Arriskugarria izan ahal da, era batean, e-mail bat bidaltzea.
    Ere donazio bat egitean.

    ResponderEliminar
  7. Borja Ochoa Ferreras y Jarein Peral Valdivia12 enero, 2010

    Jarein eta ni, Borja, ados gaude gauza hauek oso arriskutsuak direla.
    Nik, Borja, ez ditut bidaltzen ezta batzuk ireki ere ez; baina Jarein baiten du irekitzen dituela eta bere kontaktu guztiei bidaltzen diela. Ez dakit orain hau egiten jarraituko duen...

    ResponderEliminar
  8. Bideo hau ikusi eta gero ,saioatuko naiz horrelako mensaiak ez bidaltzen.
    Interesgarria da eta uste dut pertsona askok gauza onak ikasiko dutela bideo honetatik.

    ResponderEliminar
  9. Bideoa oso interesgarria izan da eta ondo azalduta dago .

    ResponderEliminar
  10. Nerea eta Cristina12 enero, 2010

    Gure ustez , ondo eginda dago.
    Interesgarria izan da eta aldi berean ulergarria.

    ResponderEliminar
  11. nire ustez interesgarria izan da

    ResponderEliminar
  12. Oso interesgarria izan da, zeren honekin zerbait ikasi dugu.

    ResponderEliminar
  13. Clara eta Haizea13 enero, 2010

    Gure ustez, interesgarria izan da,
    gauza gehiago jakiteko balio du eta.

    ResponderEliminar
  14. Oso interesantea izan da,gauza asko ikasten direlako.

    ResponderEliminar
  15. Oso interesgarria izan da, erreala, eta oso hezigarria.

    ResponderEliminar
  16. nire uztez: ondo azalduta dago eta interesgarria

    ResponderEliminar
  17. Jon Andoni y Jon Perez13 enero, 2010

    para nosotros no nos ha sido de mucha importancian porque no recibimos tales correos
    y ademas no tenemos cuenta bancaria, de la que no sabemos el numero

    ResponderEliminar
  18. ainhoa y nagore13 enero, 2010

    gure ustez interesgarria izan da eta oso baliogarria da, jakiteko gauza horiek egitean gero zer gertatuko den.

    ResponderEliminar
  19. nire ustes interesgarria da.

    ResponderEliminar
  20. nire uztes ondo dago gauza gehiago jakiteko baina ez da oso interesantea izan!

    ResponderEliminar
  21. Xabier Perez13 enero, 2010

    Oso interesgarria izan da eta egia ezan digu, eta prebenitzen gaitu internetaren arriskuetatik.

    ResponderEliminar
  22. nire ustez interesgarria izan da sarean dauden arazoak azaldu digulako.

    ResponderEliminar
  23. nik banekien hori, baina ona iruditu zait bideoa jakin ez dutenetzat

    ResponderEliminar
  24. Nire ustez bideo hau oso interesgarria da,gainera alertatzen dizu pasatu ahal diren gauzak.

    ResponderEliminar
  25. jon miguel13 enero, 2010

    nire ustez oso interes garria isan da eta oso ondo ikusteko

    ResponderEliminar
  26. niri iruditu zait ez oso hona

    ResponderEliminar
  27. Nire ustez oso interesgarria da.
    Ba nekien hori baina batzuetan gogoratzeko ez dago txarto.
    Kontuz ibili behar da.

    ResponderEliminar
  28. Coral eta Verónica13 enero, 2010

    Gure ustez ,interesgarria iruditu zaigu ze gauza asko esaten dute atzipemendu informatikoa.
    Oso ondo eginda dago.

    ResponderEliminar
  29. nire ustes interesgarria da. oso ona da guretzat.

    ResponderEliminar
  30. Max y Gentzane25 noviembre, 2010

    Oso interesgarria da.
    Kontuz handiz ibili behar dugu gauza horrekin.

    ResponderEliminar
  31. Nire ustez oso interesgarria eta baliogarria izan da.

    ResponderEliminar
  32. Oso interesgarria izan da, zeren eta oso ulergarria eta edozeini gerta dakioke

    ResponderEliminar
  33. niri testua interesgarria iruditu zait

    ResponderEliminar
  34. Nire ustez oso interesgarria izan da dauden arazoak azaldu digulako.

    ResponderEliminar
  35. Andrea Gómez :
    Interesantea izan da. Nik uste dut bideo hau arrazaioa duela eta jende asko bidaltzen du mensaiak horiek nik naiz pertsona bat ze igual pentzatzen dugu gauza horiek gertatu ahal direla eta ez arriesgatzeko bidaltzen dugu.

    ResponderEliminar
  36. Nire ustez oso beharrezkoa da hau, e-mail bat pertsona pilo bati bidaltzen badiozu, bestek ez dute jakin behar nori bidali diozun.

    Ander R.

    ResponderEliminar
  37. Nekane y Eider25 noviembre, 2010

    oso interesgariia iruditu zaigu eta guk ados gaude esan duenarekin

    ResponderEliminar
  38. nire ustez interesgarria interneten arazoak ezaten digu eta zer ez dugun egin behar

    ResponderEliminar
  39. nire uztez interesgarria izan da gauza horiek arriskutsuak direlako.

    ResponderEliminar
  40. nire uztes e-mail horiek ez dira ezertarako balio eta ona da zer egib behar duguna jakitea

    ResponderEliminar
  41. Nires uztez video hau interesgarria
    Esaten duelako nolakoak dira gauzak.

    ResponderEliminar
  42. Oso interesgarria eta interesantea izan da.

    ResponderEliminar
  43. Vera eta Maria Terreros .....

    Maria eta Vera,ados gaude gauza hauek oso arriskutsuak direla.
    Nik,Vera,ez ditut bidaltzen ezta batzuk ireki ere ez; baina Maria baiten du irekitzen dituela eta bere kontaktu guztiei bidaltzen diela. Ez dakit orain hau egiten jarraituko duen...

    ResponderEliminar
  44. Nire ustean ondo iruditu zait gauza hauetaz informatzea, gehiago jakiteko

    ResponderEliminar
  45. Nire ustez,ondo dago gauza hauek jakitea zeren eta uste dut pertsona guztiak gaudela e-mail horiek erabiltzen.Eta oso baliogarria izan da niretzat jakitea zer arriskua izaten duzula e-mail horiek bidaltzean.

    ResponderEliminar
  46. Xabier eta Joseba25 noviembre, 2010

    Oso interesgarria iruditu zaigu ze e-mail horiek arriskutsuak direlako eta ez dutelako ezertarako
    balio.

    ResponderEliminar
  47. Nire ustez baliagarria da ze gauza bat bidaltzen badiozu beste pertsona bati besteak ez dute jakin nori bidaltzen diozun eta interesgarria da gauza asko azaltzen duelako.

    ResponderEliminar
  48. Ainhoa...

    uzte dut egia esaten ari dela bideoa eta e-mail horiek ez dira ezertarako balio.

    ResponderEliminar
  49. nik uzte dut oso interesgarria dela eta arrazoia dauka e-mail horiekin.
    Ere ezaten du nik ez nekien gauzak orduan ere ikasi dut gauzak.

    ResponderEliminar
  50. Ane Quintana29 noviembre, 2010

    Nik e-mailak ez ditut bidaltzen eta ez ditut bidaliko inoiz ez, problerik ez edukitzeko.

    ResponderEliminar
  51. Nire ustez egokia da hortaz hitz egitea zera,kontu handiz ibili behar gara.

    ResponderEliminar
  52. oso ondo egon da video eta nik muz horiek ezta zabaltzen ditut

    ResponderEliminar
  53. Nire ustez oso egokia da CCO ipintzea mensai guztietan,badaezbada eta orduan ez dituzu sufrituko edozein motatako fraudeak.

    ResponderEliminar
  54. oso lagungarria izan da eta oso errela ere bai gauza hauek egunero gertatzen direlako eta jende asko enganiatzen dute joendea egia dela pentsatzen duelako

    ResponderEliminar
  55. Oso bideo interesgarria eta errealista da.
    egunero gertatzen diren gauzak esaten ditu.
    nire uztez bideo honen helburua gu pentzatzea eta ikastea da

    ResponderEliminar
  56. Hau egia bat da, eliza bat baino handiagoa.

    ResponderEliminar
  57. nire ustez gauza interesgarria da CCO asuntuarena,zuk beste pertsona bidaltzen badiozu berak ikusi dezake nortzuei bidali diezu

    ResponderEliminar
  58. cristina montejo29 noviembre, 2010

    Nire uztez hau oso iteresantea izan da, eta arrazoia daukala.Eta ere egia ez bada interneko komntario edo evento....etb oso arriskutsua izan ahal da.

    ResponderEliminar
  59. Nire ustez oso inportantzia handia du mensaiak bidaltzea baina ni ez nekiena zen ain arriskutzua zela mensai kadenak bidaltzea, banekien mensai batzuk birusak zutela adibidez txapelketak irabazi duzula, eta ez duzu parte hartu txapelketan.

    ResponderEliminar
  60. -Nire uztez oso interesgarria izan da, eta ulergarria gure bizitza babezteko eta jemdea ez zekuestratzeko eta jendeari ez maltratatzeko
    -bire uztez ulergarria izan da eta gure bizitzan kontuan artu behar dugu.

    ResponderEliminar
  61. Nire ustez gende asko zinestunn ditu fraude hauek, tuentian adibidez, horretako mensai asko dauzkat, eta nik ez ditut inoiz ez edo ia inoiz ez berriro bidaltzen fraudeak direlako dakidalako, eta hotmailen beti ez dakidanean norenak diren mensaiak no deseados-en ipintzen ditut, ni lehen Para:-n opintzen nituen baina nire aitak CCO ipintea esan zidan eta orain han ipintzen dut.
    Para-n ipintzen badituzu, jasotzen duena jende askoren emailak jakin ahal daiteke.

    ResponderEliminar
  62. Bideo hori guztatu zait, asaldu digu interneteko zare batzuk estafa bat direla.
    Eta e-mailak gustatu zait CCO moduan bidaltzeko mezuak.

    ResponderEliminar