martes, 10 de noviembre de 2009

MARISTAK ZALLA - PRIMER CENTRO FP EN BIZKAIA

39 comentarios:

  1. Oso interesgarria iruditu zait ikastetxearen sorteera eta eta lehen zegoen ikastetxea "El Baularrean" zegoen ikastetxea bakarrik ikustea.

    Orokorrez MARISTAS SAN MIGUELEKO IKASTETXEAREN sorteera eta jarraipena.

    Jon Andoni

    ResponderEliminar
  2. Haizea eta Clara 2DBH19 noviembre, 2009

    Haizea eta Clara:
    Asko gustatu zaigu, oso landuta dago eta.

    ResponderEliminar
  3. Julen: interesgarria izan da, ikastetxeari buruz gehiago jakiteko uzten digulako

    ResponderEliminar
  4. Verónica:Oso polita iruditu zait , gauzak asko ez nekielako.Eta orain ba dakit gauza horiek eta oso ondo dago .

    ResponderEliminar
  5. Borja Sáez:Oso polita iruditu zait bideoa nire arreba irtetzen delako eta ni ere bai uste dut atera naizela bideoan.
    Gustatu egin zait gure ikastola ikustean.
    OSO POLITA IZAN DA!

    ResponderEliminar
  6. Ander
    Film hau asko gustatu zait, zera oso lan handia da guzti hori egitea

    ResponderEliminar
  7. Polita iruditu zait,ikastetxearen historia kontatzen duelako eta oso landua dagoelako videoa.
    Baina oso motela ere.
    Ezagutzen dudan 4 lagun ikusi ditut,eta hori gustatu zait.

    ResponderEliminar
  8. Coral:Oso polita iruditu zait ze ikastetxeari buruz gauza gehiago jakin al dugulako eta argazkiak oso politak izan dira ere.

    ResponderEliminar
  9. Maria m: nire ustez bideoa ez dago tzarto, ezagutzen dudan gendea ikusten da eta hori gustatu egin zait.
    Interesgarria izan da ikastetzeko gauzak kontatzen digulako!

    ResponderEliminar
  10. Jon de miguel19 noviembre, 2009

    Jon de Miguel:
    oso polita iruditu sait oso argaski onak atera dira eta batean iruditu sait nik naisela eta nire anaia ikusi dut

    ResponderEliminar
  11. Alejandro acedo19 noviembre, 2009

    Alejandro:
    oso polita iruditu zait argazkiak gustatu zait
    4neko ikasleak ikusi nuenean gauza bat iruditu zait

    ResponderEliminar
  12. Nagore: nire uztez polita eta interesgarria izan da, gure ikastxearen historia agertu delako orain dela urte asko nola zegoen, eta nola dagoen orain.

    ResponderEliminar
  13. Xabier
    Bideo hau oso interesgarria iruditu zait, zera ikastolaren istorioa kontatzen duelako.

    ResponderEliminar
  14. Videoa polita iruditu zait,ikastetxeko historia kontatzen digulako.Ere oso motel dabil videoa.
    Ezagutzen dudan lau lagun ikusi ditut eta hori gustatu zait.

    ResponderEliminar
  15. Maria Terreros19 noviembre, 2009

    Maria Terreros:

    Kaixo nire uzte pertsonalki oso bideo polita eta interesgarria izan da, baina oso bideo laburra.
    Asko gustatu zaigu gure eskola ikustea bideoan.
    Oso polita eta interesgarria.

    ResponderEliminar
  16. Itxaso eta Andrea19 noviembre, 2009

    Itxaso:asko gustatu zait eta oso polita iruditu zait,eta oso interesgarria izan da.

    Andrea:niri gustatu zait baina batzuetan joaten zen oso motel.Interesgarria da ze atera dira nola zen aintzinean ikastetxea.

    ResponderEliminar
  17. Julen: intersgarria iruditu zait, ikastetxeari buruz zerbait jakin dezakegulako.

    ResponderEliminar
  18. Clara eta Haizea19 noviembre, 2009

    Naiz eta oso motel joan, oso ondo egon da.

    ResponderEliminar
  19. zelako muturaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.::.
    txikientzat hobeena

    ResponderEliminar
  20. Andrea eta Itxaso19 noviembre, 2009

    Andrea: nik uste dut oso injusto dela beste ikasleak ez edukitzea.Ba dakigu txikiak direla baina besteak era izan berhar dute ordenagailu bat.
    Itxaso:nik uste geu ere bai eduki behar genituela ordenagailu portatila,liburuak eduki beharrean.

    ResponderEliminar
  21. Borja Ochoa Ferreras20 noviembre, 2009

    Oso ondo eginda dago, baina antzinako argazkiekin asko kostatu zait Zalla errekonozitzea; beste herri bat zirudien!

    ResponderEliminar
  22. Oso interesgarria iruditu zait, zeren eta ez nekien gure ikastetxea aldekate hauek igaro zuela.

    Muxuak! =D

    ResponderEliminar
  23. bideoa asko guztatu zait,interesgarria iruditu zaidalako.

    ResponderEliminar
  24. Asko gustatzen zait, zeren eta asko aldatu da ikasteko moduak eta lekuak .
    Orain askoz politagia da gure ikastetxea.
    =)

    ResponderEliminar
  25. Nire ustez interesgarria egon da eta ondo azaldu dute prozesu guztia.Ikusi dudanez asko aldatu da duela 50 urtetik onaino gure ikastetxea.

    ResponderEliminar
  26. Asko gustatu zait bideoa,oso ondo egina dago eta interesgarria da.Eskolaren eboluzioa erakusten du modu interesgarrian

    ResponderEliminar
  27. Bideoa asko gustatu zait,interesgarria izan da.
    Ikastetxea aldatu dela asko.

    ResponderEliminar
  28. Asko guztatu zait bideo hau , zeren eta antzinean ikastetxea nola zen ikusten delako.

    ResponderEliminar
  29. -asko gustatu zait.
    oso interesgarria iruditu zait gure ikastetxea asko aldatu baita.

    nik ez nekien horrelakoa zenik.
    orain ikastetxe hau asko gustatzen zait, antzinakoa baino gehiago.

    espero dut urte batzuk barru gehiago obetzea.

    ResponderEliminar
  30. nik uste dut bideo oso interesgarria izan dela, zeren eta maristas noiz sortu eta nola hobetu den azaltzen duelako.

    ResponderEliminar
  31. Unai eta Urko.R.20 noviembre, 2009

    Interesgarria iruditu zaigu,gure ikastetxean zeuden gauza berri batzuk ikusi ahal izan ditugulako

    ResponderEliminar
  32. Nire ustez oso ondo eginda dago, baina asko aldatu da zalla eta ikastetxea andik ona .

    ResponderEliminar
  33. oso interesgarria iruditu zait.baina ustu dat gu ere bai eduki behar genituela ordenagailuak klasean.

    ResponderEliminar
  34. nire ustes oso ondo asaslduta dago zeren eta maristasen bisitza ondo sakondu du.

    ResponderEliminar
  35. poita da ikastetxeko historia guztiaren argazkiak agertzen direlako, eta gainera nola sortu zen azaltzen du.

    ResponderEliminar
  36. Oso interesgarria egon da eta asko gustatu zait bideoa.

    ResponderEliminar
  37. oso interesgarria iruditu zait, asko gustatu zait!!

    ResponderEliminar
  38. Ondo iruditzen zait maristas lehenengoa izatea gauza ahuetan

    ResponderEliminar
  39. Ainhoa...

    nik ezin dut bideoa ikusi.

    ResponderEliminar