martes, 3 de noviembre de 2009

Eskola 2.0, ikasgeletan lan egiteko modu berria

59 comentarios:

  1. Alejandro:injustoa da

    ResponderEliminar
  2. jon de miguel19 noviembre, 2009

    injustoa da

    ResponderEliminar
  3. Julen: oso injustua da. Zergatik gu ez? Helduagoak gara, eta horregatik gu gaude kapazitatuagoak erabiltzeko. Haiek arrisku gehiago daukate galtzeko.

    ResponderEliminar
  4. Veronica : Ondo dago baina txikiegiak dira . Hobeto da dbh2koak lehen urteetan egotea eta ez 5.mailakoei .Zergatik guk ez daukagu ordenagailuak ? Axe muturra duten txikiek.

    ResponderEliminar
  5. Zelako muturra!!
    Zergatik haiei eta handiak garenoei ez?
    eta gainera nire ustez oso txikiak dira gauzei benetako balorea emateko moduakoa.

    ResponderEliminar
  6. Borja Sáez:Ez zait bideoa gustatu guk ordenagailuak isando ez dugulako!

    ResponderEliminar
  7. Pixka bat amorragarria izan da, zera gu ez ditugu ordenagailuak eta ditugunak oso txarrak dira.

    ResponderEliminar
  8. Maria Terreros19 noviembre, 2009

    Maria Terreros:

    Kaixo nire galdera hau da:

    Zergatik bostgarren mailakoak eta beste mailako gustiak ez?

    Baina niri pertsonalki ez zait asko gustatzen tecknologia berriekin astea eskoletan alde batetik ondo dago interneta erabiltzen ikaasten dugulako, baina beste alde batetik dena ordenagailuz asten ba gara egiten ez da izango betiko eskola bat.

    ResponderEliminar
  9. Coral:Interesantea iruditu zait baina beste kutsoetan ere ipini al dute ordenagailua .

    ResponderEliminar
  10. Niretzat injuztizia bat da mailara portatilak ematea eta guri ez ematea, gu haiek baino hobeto (ezperientzia)garelako.

    Azkenik ezan behar dut injuztizia dela baina interesantea ere

    ResponderEliminar
  11. mucho morro!!!
    nik uste dut, ondo dago umeek ordenagailuak edukitzea teknologia berriak erabiltzen jakiteko, baina guk ere izan behar ditugula uste dut, haiek oraindik txikiak dira eta ez dakite gauzeei merezi duten balorea ematea.

    ResponderEliminar
  12. Nagore:nire ustez, ondo dago 5 mailakoei ematea baina guztiei eman behar zioten.
    zelako muturra daukate 5 mailakoek!!
    Horretaz aparte ondo dago ordenagailua erabiltzen ikasteko.

    ResponderEliminar
  13. Txarto iruditxen zait haiei ordenagailuak oparitzea eta guri ez.

    ResponderEliminar
  14. Txarto iruditzen zait 5. mailakoei ematea eta nagusiei,gehiago behar dugunoi ez

    ResponderEliminar
  15. Andrea Llarena24 noviembre, 2009

    Nire ustez ondo dago 5garren mailakoei ematea ordenagailuak baina guztiei eman behar digute .

    ResponderEliminar
  16. gustatu zit,baina ez zait ondo iruditzin beraiei ematea ordenagaliua! andiak gehiago behar dute

    ResponderEliminar
  17. Txarto iruditzen zait haiei ordenagailuak ematea!!Ematen baliote haie guri ere bai!!

    ResponderEliminar
  18. Alazne eta Uxue24 noviembre, 2009

    Ondo iruditzen zaigu haiei ordenagailuak oparitzea baina hoberena izango zen klase guztiei enatea, zeren eta haiek ez dakite ordenagailuen erabilpena.

    EDO GUZTIOI EDO INORI.

    ResponderEliminar
  19. argiñe avellaneda24 noviembre, 2009

    Ez zait ondo iruditzen, zeren eta haiek oso txikiak dira eta igual bi egunetan apurtzen dituzte.
    Guk,dbh-kook, gehiago behar ditugu ordenagailu horiek , zeren eta lan gahiago egiten dugu eta handiagoak gara.

    A ze aurpegia duten txikiak!!!!=)

    ResponderEliminar
  20. Cristina eta Nerea24 noviembre, 2009

    Bideoa interesgarria iruditu zaigu , baina ordenagailuak hobeto haztea ipintzen DBHkoei, zeren eta txikiek askoz gutxiago erabiltzen dutelako.Beste parte batetik, betiko borragoma eta arkatzak hobeto dira teknologia berrak baino!

    ResponderEliminar
  21. ez zait bideoan agertzen diren gauzak ondo iruditzen zeren eta ordenagailuak txikiei eman behar guri eman behar digute gehiago behar ditugulako.

    ResponderEliminar
  22. irati portugues24 noviembre, 2009

    idei on bat iruditzen zait baia uste dut lehenengos DBHkoei eman behar ziotela gehiago behar dutelako leheneskuntzakoek baino

    ResponderEliminar
  23. Borja Ochoa Ferreras24 noviembre, 2009

    Nire ustez hau oso txarto banatuta dago, zeren eta 5. mailako ikasleek gu baino gutxiago erabiliko dituzte eta gu haiek baino gehiago behar ditugu ordenagailu horiek; ez dut piperrik ulertzen!!!

    ResponderEliminar
  24. Ideia ona iruditu zait, baina nahiago nuke guri ere ematea,nire ikuspegitik gehiago aprobetxatzen dugulako: lan gehiago egin behar ditugu.
    Haiei eman diotenez, aprobetza dezaten!

    ResponderEliminar
  25. Gustatu zait baina ez nago konforme beraiei ematea ordenagailua, oso txikiak direlako,obeto da handienentzat ematea.

    ResponderEliminar
  26. Oso ondo iruditu zait, ikasteko gaur egun teknologia oso beharrezkoa delako.

    ResponderEliminar
  27. Video txiki hau,ona da,baina, ez zait ondo iruditzen ,ordenagailuak 5.mailako umeei ematea.Zeren eta haiek ez dakite oso ondo erabiltzen,nire ustez guri ere eman beharko dizkigute.

    ResponderEliminar
  28. Ez zait ondo iduritu txikiei ordenagailua ematea eta guri ez.Beste parte batetik uste dut guei eman behar dizkigutela zeren eta guk gehiago behar ditugulako.

    ResponderEliminar
  29. Unai eta Urko.R.24 noviembre, 2009

    Gure ustez, egia da teknologia berriak oso baliagarriak direla ikasketa programarako, eta ziur gaude etorkizunean teknologia horiek ikastea egokia izango dela.

    ResponderEliminar
  30. oso ondo iruditzen zait txikiek ordenagailuak izatea baina espero dut etorkizunean kurtso guztiek haien ordenagailuak izatea ez bakarrik 5.mailakoentzat.
    Hala ere hasiera ona da.

    ResponderEliminar
  31. Ez zait ondo iruditzen. Esan nahi dut, ¿Zergatik 5. mailakoak ordengailua eduki eta gu ez? Gu gehiago erabiltzen ditugu eta beharrezkoagoak ditugu. Horregatik uste dut guri eman beharko lekizkiguketela

    ResponderEliminar
  32. Ez zait ondo iruditzen. Zergatik 5. mailakoak dauzkate ordenagailuak eta pizarrak horiek? guk handiagoak gara eta ez daukagu gauza horiek.

    ResponderEliminar
  33. ez zait ondo irudutzen. Zergatik 5. mailakoak eta guk ez?????

    ResponderEliminar
  34. Nire ustez,handiak izan behar ditugu ordenagailuak ,ez dut esaten txikiek ez baina haiek ez dute oso ondo baloratzen daukatena orduan uste dut guztiok izan behar dugula.Baina hala ere ondo dago ordenagailuen gaia.

    ResponderEliminar
  35. Zelako muturra dute 5.mailakoek,guk izan behar ditugu ordenagailuak eta haiek ez guk azkoz handiagoak gara eta asko erabilitzen dugu eta txikiek ez.

    ResponderEliminar
  36. Bostgarren mailakoek ordenagailuaek izan dezakete eta gu ez. desigualdadea da guk bereko ezkubiderik daukagu

    ResponderEliminar
  37. ez zait ondo iruditzen 5.mailakoek ordenagailuak izatea eta guk handiagoak gara eta askoz gehiago erabiltzen ditugu eta ez ditugu ordenagailuak bakarrik guretzat

    ResponderEliminar
  38. Xabier eta Joseba25 noviembre, 2010

    Gure ustez ez dago eskubiderik ordenagailu portatilak 5. mailakoak bakarrik izatea eta guk ez.

    ResponderEliminar
  39. Ander Rufrancos25 noviembre, 2010

    Adoz nago biegoak ezaten duenarekin. Uste dut pega bat dagoela: Diru eta denbora pilo bat beharko da horrelako "erreboluzioa" egiteko.

    ResponderEliminar
  40. Bideoa interesgarria da. Ondo iruditzen zait umeei irakaztea ordenagailuekin lan egitea. Baina txarto iruditu zaidana bakarrik haientzat direla da.

    ResponderEliminar
  41. BIDEO hau oso ondo dago

    ResponderEliminar
  42. Alejandro dijo...

    Bideoa interesgarria da. Ondo iruditzen zait umeei irakaztea ordenagailuekin lan egitea. Baina txarto iruditu zaidana bakarrik haientzat direla da.

    ResponderEliminar
  43. Nire ustez ondo dago haiek ordenagailuekin lan egitea baino hobeto egongo litzateke denok edukitzea.

    ResponderEliminar
  44. ane Quintana29 noviembre, 2010

    Oso ondo dago baina nire ustez ordenagailuak gustiontzat izan behar direla pentzatzen dut

    ResponderEliminar
  45. ba ondo dago klaseetan horrela egoteko arbel horekin eta ordenahgailuekin

    ResponderEliminar
  46. Oso ondo dago prejektu hau eta teknologia gure garapenean.

    ResponderEliminar
  47. nik uste dut eskola guztiek adoz ipini behar direla ordenagailuak ipintzeko ikasle guztietarako

    ResponderEliminar
  48. cristina montejo29 noviembre, 2010

    Nik uzte dut oso ideia ona da baina DBH-ko ikasleei ere eman beharko zinatekete ordenagailuak...etb.

    ResponderEliminar
  49. Zelako muturra daukate haiek gu baino adin gutxiago eta portatilakn daukate eta guk bakarrik ordenagailu gela bat daukagu eta beti okupatuta

    ResponderEliminar
  50. Bideo oso interesantea da.
    nire uztez metodo ona da ikasteko,lehenengo zuk ikasten duzu eguneroko materia eta gero ikasten duzu ordenagailu bat erabiltzea.
    Injustoa iruditzen zait haiek bakarrik edukitzea.

    ResponderEliminar
  51. nire ustes ond dago ,gustatu zait baina ez dakit zergatik

    ResponderEliminar
  52. nire uztez oso injustoa da bakarrik haiei ematea guztioi eman behar digute
    baina ere uste dut oso ondo dagoela teknoligia berrienkin gehiago ikasiko dugulako eta hobeto kontzentratuko gara gazteoi interneten ibiltzea asko gustatzen zaigulako eta ikasten interneten bitartez guretzat entretenituagoa eta azkarragoa izango da

    ResponderEliminar
  53. Nire ustez hau ona da 5. mailakoerako, haiek erosoago egongo baititra, orakasle batzuetarako izan ahal da deserozoa, kontrolatzeko arasaoak eduki al dutelako.
    Batzuk bezte orrietan sartu ahal dira, baina, kontrolatuz gero ondo.

    ResponderEliminar
  54. Ondo iruditzen zait haiei ordenagailuak oparitzea baina hoberena izango zen klase guztiei enatea, zeren eta haiek ez dakite ordenagailuen erabilpena.

    ResponderEliminar
  55. -Nire uztez ez dago ondo zera ez da justoa txikiei ordenagailuak ematea eta D.B.H-koi ez eman ordenagailuak eta ezer eta haiek txikiagoak direnez gauza gahiago eta gu handiagoak garnez guza gutxiago.
    -Bideoa interesgarria izan da.
    -Nire uztez ordenagailuak guztiontzan edo inorremntzat

    ResponderEliminar
  56. oso ideia ona da nire ustez umeek ordenagailuak edukitzea klasean ordenagailuak oso erabilera asko dutelako.
    baina nire ustez E.S.O 4 mailatik asibehar dira

    ResponderEliminar
  57. guztatu zait asko, zera klazeetan teknologia zartzea, oso ondo egongo litzateke.
    teknologia klaseetan zartzen badigute, abantaila geiago eduki ahal ditugu ikasteko eta geiago lantzeko.

    ResponderEliminar
  58. Nire ustez bideo hau oso txorrada bat da.

    ResponderEliminar
  59. oso ondo dago eta oso ondo eginda

    ResponderEliminar